Başkanlığımız,
b) Üniversitemizin kadrolu, sözleşmeli, 4/D’li personellerinin dolu-boş kadrolarının tahsis-tenkis işlemleri, ilgili kurumlardan izin alınması, kadro aktarma işlemleri, kimlik, sicil, disiplin, arşiv, terfi, tayin, atama, görevlendirme, intibak, yıllık, sıhhi, mazeret ve ücretsiz izinler, emeklilik, Sosyal Güvenlik İşlemleri işe giriş, işten ayrılış, hak sahipliğine giriş-çıkış işlemleri ile personele ilişkin her türlü istatistiki bilgilerin tutulması ve ilgililerin hizmetine sunulması, Web Sitesinde gerekli duyuruların yapılması, Rektörlüğe bağlı personellerin maaş, yolluk, tahakkuk ve ödemelerinin gerçekleştirilmesi, idari personelin hizmet öncesi, hizmet içi eğitim, temel eğitim, açıktan atama uyum eğitimi ve görevde yükselme eğitimi programlarının düzenlenmesi ve uygulanması işlemlerinin ilgili kanun, mevzuat ve yönetmelikler çerçevesinde yerine getirilmesi.
Yetkileri
Birimimiz İşlem tesis ederken yetkilerini 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile ilgili diğer Kanunlar ve ilgili Yönetmeliklerden almaktadır.
Sorumlulukları
Görev ve yetkilerin yerine getirilmesinden sorumludur.
Değerler,
Hedefler,
İstatistiki Bilgiler
Başkanlığımız 1 Daire Başkanı 2 Şube Müdürü 6 Bilgisayar İşletmeni olmak üzere toplam 9 personel ile hizmet vermektedir.